Havaalanı Reklamcılığı Birçok İşletme için Yeni Bir Konsept

Daha önce Havaalanları’nda reklamını yapmadıysanız, faydalarını veya işiniz için uygun olup olmadığını bilemeyebilirsiniz. Bu kararı vermenize yardımcı olmak için, Havaalanı reklamcılığını seçmeniz için en önemli 5 sebebi sizler için derledik.

1. Gözden Kaçmazlar

Havaalanı reklamlarından kaçamazsınız, öyle veya böyle, gözünüze çarpacaktır. Diğer reklam kanallarının aksine kapatamaz veya kanalı değiştiremezsiniz – her zaman oradadır. Sık uçuş yapanların % 80’i reklamları fark eder ve % 42’si, bir havalimanı reklamında görülen bir ürün, marka veya hizmet hakkında daha fazla bilgi edinmek için bir web sitesini ziyaret etmeyi veya bir mağazaya gitmeyi de içeren eylemde bulunur.

2. Konum, Konum, Konum…

Konumlarımızın tümü ya çok insan trafiği olan yerlerde ya da uzun bekleme süresi olan bölgelerdedir. Yolcuların havalimanında seyahatlerinin her aşamasında ulaşma fırsatlarıyla, hedef kitlenizi hedeflemek ve potansiyel müşterinizi yakalamak için kampanyalar yapılması planlanıyor. Böylece size müşteri çekemeyecek konumlara reklam vermek için paranızı çarçur etmemiş olursunuz.

3. Dijital Reklamcılık

Dijital reklamcılık, ister statik ister animasyonlu dijital olsun, daha yaratıcı dinamik reklamcılık için yeni seçenekler sunar. Dijital reklamlar, bir düğmeye dokunarak mesajınızı düzenli olarak değiştirme esnekliği sağlar, bütçenizi optimize etmenize ve hedef kitlenize daha önce hiç olmadığı gibi ulaşmanıza olanak tanır.

4. Tüm Bütçelere Uygun

Markanızı belirli bir havaalanı konumunda ilan edebilir veya ihtiyaçlarınız doğrultusunda 2 haftadan daha uzun bir süre boyunca tüm sitelerde birden fazla mesajlaşma fırsatı oluşturmak için bir kampanya oluşturabilirsiniz. Havaalanı reklamcılığı, her bütçeye uygun çalışan, uygun maliyetli bir platformdur.

5. Benzersiz Bir Hedef Kitle

Bu eşsiz müşteri kitlesi yeni fikirlere oldukça açıktır ve ne gördüklerinin ya da ne aradıklarının farkındadır. İş seyahatinde olanların yarısından fazlası, ulaşmak istediğiniz etkili üst düzey işletme karar vericileridir ve tatilde seyahat ederken yolcuların yaşamı değiştiren kararlar aldıkları bir gerçektir- Ev/araba değiştirmek gibi. Her 3 kişiden biri iş değiştirmeye karar veriyor ve bu insanların %39’u daha sağlıklı ya da zinde olmaktan bahsediyor.

 

Önceki yazı
Havaalanı Reklamcılığı Müşterinin Kararlarını Nasıl Etkiler?
Sonraki yazı
Havaalanı Reklamları Satışları Nasıl Artırıyor?