Havaalanı Reklamları Satışları Nasıl Artırıyor?

Havaalanı Kitlesinin Önemi

Yapılan bir araştırmaya göre, havaalanı reklamcılığı sık seyahat edenlere, turistlere ve iş gezginlerine ulaşan oldukça etkili bir medya platformudur.

Aynı araştırmaya göre, sık kullanılan görseller havaalanı reklamcılığında oldukça işe yarıyor. İnsanların %80’i görseli farkediyor ve %42’si bir web sitesini ziyaret etmeyi, bir mağazaya gitmeyi veya ürün / marka / hizmet hakkında daha fazla şey öğrenmeyi içeren bir eylemde bulunuyor. Sık uçuş yapanların yüzde doksanı gerçekten havaalanında reklamı gördükleri bir ürünü satın alıyor.

Daha spesifik olarak, havalimanı kampanyaları önemli bir yaya trafiği ortamıdır; sıkça kullanılan görsellerin %84’ü bir restoranı, %50’si bir giysi / aksesuar / kuyumcu dükkanını ve %41’inin bir tüketici elektroniği dükkanını ziyaret etmesi olasıdır.

Çalışma, havaalanı reklamcılığına, yolcuların uçuşlarını beklerken ne tür faaliyetlerde bulunduklarına ve tüketicilerin sosyal medya faaliyeti, mağaza içi perakende alışveriş ve e-ticaret faaliyeti gibi havaalanı reklamlarına maruz kaldıktan sonra ne gibi faaliyetlere yöneldiklerine dair bilgiler veriyor.

“Havalimanı reklamlarını insanların %80’i fark ediyor, %42’si harekete geçiyor ve %19’u da ürün veya hizmeti satın alıyor.”

Araştırma raporu ayrıca, sık uçuş yapan yolcuların uçuştan bir saat kadar önce gelerek bekleme sürelerini artırmalarının da reklamın hedefe ulaşma olasılığını %74 artırdığını doğruluyor. Sık uçuş yapanların yüzde yetmiş dokuzu yiyecek / içecek için alışveriş yaparken,% 67’si bir restoranda yemek yerken, % 51’i seyahat aksesuarları / teknoloji ürünleri / eğlence için alışveriş yapmakta ve% 29’u gümrüksüz alışveriş yapmaktalar. Ek olarak, sık uçuş yapanların% 87’si mobil cihazlarında zaman geçirirken,% 36’sı bir havalimanı reklamında görülen ürünler / hizmetler hakkında daha fazla bilgi edinmek için bir web sitesini ziyaret ederek uçuşlarını beklemektedir.

Havalimanı Reklamları Müşteriyi Nasıl Çeker?

Araştırmalar şunu da gösteriyor ki, sık uçuş yapan kitlenin %90’ı havalimanında gördüğü bir reklamın sahibi olan markadan alışveriş yapmak, sitesini veya fiziki mağazasını ziyaret etmek veya gidip yemek yemek eğilimine giriyor. % 36’sı havaalanındayken e-ticaret hizmetlerine kaydolmak / öğrenmekle ilgilenmekte. Yaklaşık yarısı (% 48) havaalanında seyahat ödülleri programları hakkında bilgi edinmek ve üçte biri de seyahat ödüllü kredi kartlarına kaydolmakla ilgileniyor.

Önceki yazı
Havaalanı Reklamcılığı Birçok İşletme için Yeni Bir Konsept
Sonraki yazı
Pandemi Sonrası Havalimanlarında Güçlü Yükseliş