Havaalanı Reklamcılığı Müşterinin Kararlarını Nasıl Etkiler?

Önemli Bulgular

Skype gibi video iletişim araçlarına rağmen, sıkça iş seyahatlerine çıkan iş insanlarının %79’u yüz yüze toplantıların yerinin doldurulamayacağına inanıyor. Bu grubun %50’sinden fazlası son altı ay içinde iş amacıyla üç veya daha fazla kez seyahat etti.

“Hem çalış, hem eğlen” mottosu, kesinlikle bu insanlar için geçerlidir. Bunların% 80’inden fazlası eğlence amaçlı bir iş gezisini uzattı; Bu rakam, üst düzey yolcular için %90’a yükseliyor. Genel olarak, bu rakamlar iş seyahatleri pazarındaki büyümenin devam etmesi için olumlu bir gösterge sunmaktadır.

 

İş Gezginlerinin Teknolojiyle Arası İyidir

Hareket halindeyken, iş seyahatinde olanların %93’ü mobil uygulamalar kullanmaktalar. Kullanılan uygulamaların en popüler kategorileri, iş için ideal olan bulut tabanlı dosya paylaşımları, aynı zamanda seyahat, mobil bankacılık ve TV uygulamaları.

İş seyahatlerine çıkanlar, teknolojiye en iyi şekilde adapte olan kesimdir. Bu insanların %50’den fazlası Smart TV’lere ve %33’ü İnternete bağlanan TV’lere sahiptir. Yaklaşık dörtte birinin tam zamanlı çalışanlara göre iki kat, ulusal ortalamanın dört katı kadar giyilebilir teknoloji ürünü bulunmaktadır.

 

İş Seyahatine Çıkanlar Sosyal Medyayı Aktif Kullanır

Kendi sektörlerinde kendi markalarına damgasını vurmanın yanı sıra, iş seyahatlerine çıkanların büyük bir çoğunluğu Facebook, Twitter ve LinkedIn’de aktifler.

C-Suite iş gezginlerinin %56’sının 250’den fazla Twitter takipçisi var ve bu üst düzey gezginlerin %63’ünün 250’den fazla LinkedIn bağlantısı var.

 

Havaalanı Reklamları İş Seyahatine Çıkanların Aramalarını Güçlendiriyor

Bu potansiyel müşteriler karar verirken, etraflarındaki bilgi akışını takip etmekteler. Yapılan bir araştırmaya göre düzenli olarak iş seyahatine çıkan insanların %92’si, havalimanlarında gördükleri reklamları dikkate aldıklarını söyledi. Aynı araştırmaya göre bu insanların %53’ü reklam verenin web sitesini ziyaret edeceklerini söylerken, neredeyse yarısı bir reklam gördükten sonra çevrimiçi arama yapacaklarını belirtti. Bilinçli kullanıcılar olarak, üçte birinden fazlası havaalanında gördükleri bir reklamı aramak veya yanıtlamak için sosyal medyayı kullanmaktalar.

 

Havaalanı Reklamları Son Kullanıcıya Eşsiz Bir Şekilde Ulaşıyor

Bir başka araştırmaya göre, havaalanındaki reklam verenlerin güvenilir, prestijli ve önemli olduğu görülüyor. Bu bulgular, reklam verenlerin havaalanında güçlü bir varlık göstermesi için cazip nedenler sunmaya devam ediyor. Havaalanı ortamı sadece yolculara kesintisiz bir erişim sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda havaalanlarının yaşamlarının önemli bir parçası olmaya devam ettiği teknolojik açıdan anlayışlı yolcular ve karar vericilerle bağlantı kurmak için mükemmel bir yerdir.

Sonraki yazı
Havaalanı Reklamcılığı Birçok İşletme için Yeni Bir Konsept